
Aquí trobareu els anuncis de les ofertes públiques d'ocupació aprovades per l'Ajuntament de Sant Joan Despí.
➡️ CONCURS DE MOBILITAT HORITZONTAL DE LA PLAÇA D’INSPECTOR/A DE POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOAN DESPÍ
Termini tancat
Descripció del lloc:
- Convocatòria concurs de mobilitat horitzontal de la plaça d’Inspector/a de policia local.
Període de presentació d’instàncies
- Del 19/05/2022 fins el 7/06/2022 (ambdós inclosos)
Detalls de la convocatòria :
- Tipus de personal : Funcionari/a
- Denominació: Inspector/a de policia local
- Grup: A2
- Nivell de Destí: 24
- Complement específic: 41.450 euros anyals
- Jornada: 40 hores setmanals, plena disponibilitat
- Funcions: Dirigir, coordinar, gestionar i avaluar els recursos econòmics, materials i humans del cos de Policia Local per tal d'assolir els objectius fixats per l'equip de Govern en matèria de seguretat i les funcions que s'especifiquen a la legislació vigent sobre Policia Local en els àmbits de policia administrativa (seguretat ciutadana, trànsit, normativa municipal), policia judicial i policia assistencial.
Forma de provisió: concurs mobilitat horitzontal
Requisits de la convocatòria
- Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l’Administració Local de municipis de Catalunya, diferents al convocant, amb una antiguitat superior a dos anys en aquesta categoria.
- Estar en situació de servei actiu o assimilat.
- Acreditar el nivell C1 de la Junta Permanent de Català
- Estar en possessió del títol d’enginyer/a tècnic/a, diplomat/a universitari de primer cicle, d’arquitecte/a tècnica o un altre d’equivalent o superior
- Estar en possessió dels permisos de conduir A2 i B.
S'ha de presentar les sol·licituds en el model d'instància que se adjunta per a la convocatòria.
Lloc de presentació de sol·licituds
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
➡️ CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA D’UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A MITJÀ/ANA EN INFORMÀTICA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL
Termini tancat
Descripció de la plaça
- Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir una plaça vacant de tècnic/a mitjà/ana en informàtica, vacant a la plantilla de personal laboral.
Període de presentació d’instàncies
- Del 19/05/2022 fins el 7/06/2022 (fins el ambdós inclosos)
Detalls de la convocatòria
- Tipus de personal: Laboral
- Denominació: Tècnic/a Mitjà/ana Informàtica
- Grup: A2
- Sistema de selecció: concurs-oposició,
Requisits de la convocatòria
- Haver complert 16 anys
- Estar en possessió del títol de d’enginyer/a tècnic en informàtica o telecomunicacions o diplomatura en informàtica o telecomunicacions o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo dins el termini de presentació
- Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent.
S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria.
Lloc de presentació de sol·licituds
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.

➡️ OFERTA DE TREBALL DE DELINEANT/A
Termini tancat
Descripció del lloc a cobrir :
- Jornada i horari : Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 , amb una tarda a especificar .
- Retribució bruta orientativa: 1853,46 €/ mensuals
- Data d’incorporació: El més aviat possible
- Tipus : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic .
- Període inicial de contractació: 6 mesos, prorrogable.
Funcions:
- Manteniment i millora de la cartografia municipal.
- Incorporació a la cartografia de les diferents actualitzacions de nomenclàtor, numeració de carrers i tots aquells projectes que executi l’Àrea de Territori.
- Col·laborar amb els altres departaments municipals en la elaboració de plànols.
- Delineació de tots els projectes que promogui l’Àrea de Territori com poden ser:
- reformes d’equipaments, arranjament de la via pública, documents de planejament,
- Realitzar mesuraments per tal de realitzar aixecaments de plànols.
- Elaborar memòries relacionades amb els projectes delineats i els amidaments que acompanyen al projecte.
- Realització de tasques d’atenció i informació cartogràfica, al públic.
- Realització de tasques d’arxiu i organització a nivell informàtic de manera que la informació que s’elabora sigui consultable de manera fàcil i endreçada.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en la matèria de prevenció de riscos laborals.
- Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb l’Ajuntament).
Període de presentació de sol·licituds:
- 09/03/2022 fins el 22/03/2022 (ambdós inclosos)
Requisits:
Valorable
- Experiència prèvia en les funcions descrites a l’oferta.
Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum , titulació requerida i certificat acreditatiu del nivell de suficiència de català ( C1 ) .
Lloc de presentació de sol·licituds:
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
Termini de presentació d'esmenes: 10 dies naturals del 8/04/2022 al 17/04/2022
Anunci resultats prova teòrica i data prova pràctica:
Anunci canvi d'hora de la prova pràctica:
➡️ OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE MEDI AMBIENT
Termini tancat
Descripció del lloc a cobrir :
Execució del Programa de suport al pla d’emergència climàtica i transició ecològica de Sant Joan Despí.
- Jornada i horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 , amb una tarda a especificar .
- Retribució bruta orientativa: 2330 €/ mensuals
- Data d’incorporació: El més aviat possible
- Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic .
- Període inicial de contractació: 6 mesos, prorrogable.
Funcions:
- Assessorar i donar suport tècnic en matèria de planificació, diagnosi i avaluació de plans ambientals. En concret, suport a la coordinació per al desenvolupament del SJD pel clima.
- Dissenyar i impulsar accions d’educació i sensibilització en el coneixement i difusió del pla adreçades a diferents col·lectius.
- Organitzar espais de seguiment i d’avaluació del pla amb participació ciutadana.
- Emetre informes i treballs d’ordre tècnic, en relació a problemes generals i concrets d’usos i normativa aplicable, i de proposta de modificació d’aquesta normativa.
Període de presentació de sol·licituds:
- Del 31/01/2022 fins al 11/02/2022 (ambdós inclosos)
- Ampliació del termini de presentació de sol·licituds: del 26/03/2022 fins al 04/04/2022 (ambdós inclosos)
Requisits:
Coneixements valorables :
- Domini de les eines de tractament de text i d’imatge, continguts digitals per xarxes socials i coneixements en GIS i Autocad.
Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum.
Lloc de presentació de sol·licituds:
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
➡️ CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A MIG DE GESTIÓ, ASSOCIADA AL LLOC DE TREBALL D'ARXIVER/A MUNICIPAL
Termini tancat
Descripció de la plaça
- Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir una plaça vacant de tècnic/a mig de gestió, associada al lloc de treball d’arxiver/a municipal, vacant a la plantilla de funcionaris/es.
Període de presentació d’instàncies
- Del 23/12/2021 fins el 11/01/2022 (ambdós inclosos)
Detalls de la convocatòria
- Tipus de personal: Funcionari/a
- Denominació: Tècnic/a Mig de Gestió
- Grup: A2
- Escala: Administració Especial
- Sistema de selecció: concurs-oposició
Requisits de la convocatòria
- Haver complert 16 anys
- Estar en possessió del títol de Llicenciat/ada o Grau Universitari equivalent en Documentació, Biblioteconomia o Història
- Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell C1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent
S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria.
Lloc de presentació de sol·licituds
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line: https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
Llistat provisional persones admeses i excloses
➡️ OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A DE RECURSOS HUMANS
FINALITZAT
Descripció del lloc a cobrir :
- Jornada i horari : Dilluns a divendres de 08:00 a 14:30 , amb una tarda a especificar .
- Retribució bruta orientativa: 2.300 €/ mensuals
- Data d’incorporació: El més aviat possible
- Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalats a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
- Període inicial de contractació: 6 mesos, prorrogable.
Funcions:
- Tramitar, controlar i anotar totes les altes, baixes i variacions contractuals del personal de la Corporació, i comptabilitza els costos de les nòmines i seguretat social de personal.
- Gestió del procés de nòmina i seguretat social
- Càlcul de costos laborals
- Realitzar el seguiment de les partides pressupostàries del capítol I (despeses de personal), gestionant les partides i determinant possibles desviacions.
- Controlar el compliment de les normes de treball establertes per l’organització i la legislació vigent, considerant els drets i deures del personal.
- Atendre consultes i incidències sobre qüestió referent als recursos humans.
- Realitzar propostes de resolució en matèria de personal, sempre sota la supervisió del seu superior immediat.
- Emetre informes corresponents en matèria de personal, a sol·licitud del seu superior immediat o davant de reclamacions administratives o judicials.
Període de presentació de sol·licituds:
- 02/12/2021 fins el 17/12/2021 (ambdós inclosos)
Requisits:
- Tenir més de 16 anys.
- Títol universitari o titulació equivalent en ciències jurídiques o econòmiques.
- Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ) . Aquests coneixements s’acreditaran documentalment.
Coneixements valorables :
- Coneixements informàtics en excel, tractament de la informació escrita, gràfica i numèrica , tractament de les dades i presentació de continguts.
- Coneixements en règim retributiu del personal públic i gestió de seguretat social .
- Coneixements en tipus de personal a l’administració local i el seu règim de cotització
Valorable experiència prèvia en:
- Experiència en gestió de nòmines i seguretat social, preferentment en l’administració pública.
Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum .
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
➡️ CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA DE DUES PLACES DE SUBALTERN/A
Finalitzat
Descripció de la plaça
- Convocatòria concurs-oposició del procés selectiu per a cobrir dues places de subaltern/al, vacants a la plantilla de funcionaris/es.
Període de presentació d’instàncies
- Del 18/11/2021 fins el 7/12/2021 (ambdós inclosos)
Detalls de la convocatòria
- Tipus de personal: Funcionari/a
- Denominació: Subaltern/a
- Grup: Agrupació professional
- Escala: Administració General
- Sistema de selecció: concurs-oposició,
Requisits de la convocatòria
- Haver complert 16 anys
- De conformitat amb la disposició addicional 6a del Text Refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic no s’exigeix cap titulació prevista en el sistema educatiu.
- Acreditar un grau de coneixement de la llengua catalana equivalent al nivell B1 de la Secretaria de Política Lingüística o certificat equivalent.
S'han de presentar les sol·licituds en el model normalitzat d'instància que s’adjunta per a la convocatòria.
Lloc de presentació de sol·licituds
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica (instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). Adjuntant la instància normalitzada del procés selectiu i la documentació requerida a les bases especifiques de la convocatòria.
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
➡️ CONVOCATÒRIA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ GENERAL
Finalitzat
Descripció de la plaça
- Convocatòria procés selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de personal amb la categoria de Tècnic/a d’administració general.
Període de presentació d’instàncies
- Del 03/11/2021 fins el 22/11/2021 (ambdós inclosos)
- Ampliació termini fins el 25/11/2021
Detalls de la convocatòria
- Tipus de personal: Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalat a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
- Denominació : Tècnic/a d’administració general
- Sistema de selecció : Concurs oposició lliure
Requisits de la convocatòria
a) Tenir més de 16 anys.
b) Acreditar que s’està en possessió del possessió del títol de Llicenciat/ada o Grau Universitari equivalent en Dret .
c) Nivell de català exigit : C1
S'ha de presentar les sol·licituds en el model d'instància que se adjunta per a la convocatòria.
Lloc de presentació de sol·licituds:
Es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line : https://www.seu-e.cat/ca/web/santjoandespi/seu-electronica). En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, es recomana demanar cita prèvia.
Anunci llistat persones admeses i excloses, composició tribunal i data d'inici de la prova
Anunci data prova teòrica i pràctica
Anunci resultat prova teòrica
Anunci resultat prova pràctica
Recordeu portar omplerta la declaració responsable per participar a la borsa de treball
➡️ CONTRACTE EN PRÀCTIQUES DE TÈCNIC/A AUXILIAR EN INFORMÀTICA ► Procés finalitzat
Descripció del lloc a cobrir :
- Jornada i horari: Complerta (matins i tardes)
- Retribució bruta orientativa: 1370,61 €/ mensuals
- Data d’incorporació: El més aviat possible
- Tipus de contracte: En pràctiques
- Període inicial de contractació: 6 mesos
Funcions:
- Assessorar, informar i valorar les necessitats dels usuaris/es de la Corporació:
- Atendre i tramitar les incidències i consultes realitzades pel personal de la Corporació en relació a la instal·lació de programes, configuració de PC's i d'impressores, configuració de correu electrònic i consultes vàries.
- Presta assistència directa als usuaris que requereixin el seu suport per realitzar tasques de reparació, manteniment o altres consultes
- Assessora i donar suport tècnic en aplicacions informàtiques al conjunt del personal del holding municipal.
- Identificar i comprovar l'estat dels equipaments informàtics per a la seva reparació o necessitats de nova adquisició .
- Col·laborar en el disseny i desenvolupament de programes i aplicacions informàtiques necessàries per l’activitat de la Corporació:
- Participar en el desenvolupament d'aplicacions informàtiques d'acord amb les de les necessitats , recursos , requisits i normes i estàndards corporatius.
- Cooperar en el disseny de programes i fitxers interns i en la creació de bases de dades i sistemes operatius necessaris per al desenvolupament d'aplicacions corporatives.
- Col·labora en el procés de disseny i execució de projectes vinculats als sistemes d’informació i comunicació.
Període de presentació de sol·licituds:
- 11/06/2021 fins el 17/06/2021 (ambdós inclosos)
Requisits:
- Tenir més de 16 anys.
- Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa , o equivalent obtingut en el termini màxim de cinc anys abans de la data de contractació. En casos de persones discapacitades, el període pot ser de set anys.
- Nivell de català exigit : Nivell de suficiència de català ( C1 ) . Aquests coneixements s’acreditaran documentalment
Valorable experiència prèvia en:
- Coneixements sobre programació ( Web i Scripting )
- Bases de dades ( Microsoft, Oracle i MySQL )
- Admnistració de sistemes operatius Windows i Linux ( PC’s i Servers )
- Virtualització ( escriptoris i servidors ) amb VMWare ( Horizon View i ESXI )
- Configuració de switches
- Configuració d’antenes de Radioenllaç Ubiquiti
- Dispositius de seguretat Firewall FortiNet
Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar la sol·licitud amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum i la vida laboral.
Lloc de presentació de sol·licituds
Atesa la situació d'excepcionalitat provocada per la COVID-19 i per complir amb les recomanacions de les autoritats sanitàries, es recomana presentar les sol·licituds telemàticament mitjançant la seu electrònica ( instància genèrica on line).
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí, amb cita prèvia
* Per a la realització de les entrevistes s’ha portar omplerta la declaració responsable per a participar en el procés selectiu i lliurar-la el mateix dia:
Anunci resultats entrevista:
➡️ CONVOCATÒRIA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL AMB LA CATEGORIA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Finalitzat
Descripció de la plaça
-
Convocatòria procés selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de personal amb la categoria d’auxiliar administratiu/va.
-
Del 27/03/2021 fins el 6/04/2021 (ambdós inclosos)
-
Tipus de personal : Funcionari interí en qualsevol supòsit assenyalat a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
-
Denominació: Auxiliar administratiu/va
-
Sistema de selecció : concurs-oposició
-
Bases de la convocatòria i model sol·licitud: descarregar
c) Nivell de català exigit : C1
En el cas d’impossibilitat de presentació telemàtica per problemes operatius de la plataforma o dificultats tècniques contacteu amb l’Ajuntament mitjançant el número de telèfon 93 480 60 00 per a rebre suport telefònic i/o concertar cita prèvia.
➡️ OFERTA DE TREBALL DE TÈCNIC/A MOBILITAT
Termini tancat
Descripció del lloc a cobrir :
-
Jornada i horari : 35,5 ( matins i tardes ).
-
Retribució bruta orientativa: 2600 €/ mensuals
-
Data d’incorporació: El més aviat possible
-
Tipus de contracte : Funcionari/a interí/na en qualsevol supòsit assenyalat a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic o contractació laboral en qualsevol modalitat.
-
Organitzar i facilitar la mobilitat de vehicles , transport públic, bicicletes i vianants al municipi:
-
Gestionar el manteniment i conservació dels diferents elements de la via pública:
-
Planificar, organitzar i gestionar el transport públic urbà i interurbà i de la xarxa ciclista.
-
Elaborar i redactar documents i resolucions tècniques pròpies de l’àmbit de mobilitat i via pública
-
Assessorar i donar suport tècnic en matèria de mobilitat i via pública, tant a nivell intern (Corporació) com a nivell extern (institucions, organismes, empreses, usuaris en general), dins de l'àmbit d'actuació pròpia.
-
Vetllar per la seguretat i salut en el lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
-
Adoptar mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat.
Període de presentació de sol·licituds:
-
Del 31/01/2020 fins al 20/02/2020 (ambdós inclosos)
Requisits:
a) Tenir més de 16 anys.
b) Títol universitari: d’enginyer de camins, canals i ports , graduat en enginyeria civil, enginyer tècnic d’obra pública ( especialitat transport i serveis urbans ) o graduat en enginyeria d’obres públiques ( menció transport i serveis urbans )
c) Nivell de català exigit: C
d) Domini d’eines informàtiques, Autocad, Cost Itec, Ofimàtica.
Mèrits a valorar:
Experiència en la participació i/o redacció de plans de mobilitat urbans.
Experiència en la participació i/o redacció d’estudis d’avaluació de la mobilitat generada.
Experiència en la participació i/o redacció de projectes de mobilitat.
Presentació de sol·licituds:
S’ha de presentar les sol·licituds amb el model d’instància genèrica. Juntament amb la instància caldrà aportar el currículum.
-
Presencialment: Registre General de l'Ajuntament C/ Camí del Mig, 9 Sant Joan Despí.
-
Telemàticament : Podeu trobar un model en format electrònic que es troba al web municipal, a l’apartat de Seu electrònica, dins de Tràmits on line.